Loading...
INTERNET I REKLAMApozycjonowanie stron krakówtworzenie stron krakówUSŁUGI I INNE

Własna strona w internecie – mały poradnik.

tworzenie strony internetowej, tworzenie stron toruń, tworzenie stron bydgoszcz, tworzenie stron bielsko, tworzenie stron białystok, tworzenie strony wordpress, tworzenie stron łódź, tworzenie stron internetowych jelenia góra, tworzenie stron poznań, tworzenie stron lublin, tworzenie stron katowice, tworzenie stron kraków, tworzenie strony w wordpress, tworzenie stron szczecin, tworzenie stron olsztyn, tworzenie stron firmowych, projekt stron www, projekty stron www, projekt strony internetowej białystok, projektowanie stron internetowych, projektowanie stron internetowych warszawa, projekt strony internetowej, projekty stron internetowych, projektowanie stron internetowych cennik, projektowanie stron katowice, projektowanie stron warszawa, projektowanie stron poznań, projektowanie stron toruń, projektowanie stron www poznań, projektowanie stron www wrocław, projektowanie stron wordpress, projektowanie stron bydgoszcz, projektowanie stron gorzów, projektowanie stron kraków, projektowanie stron częstochowa, projektowanie stron lublin, pozycjonowanie Toruń, pozycjonowanie strony Toruń, pozycjonowanie Bydgoszcz, pozycjonowanie stron google, pozycjonowanie stron cena, pozycjonowanie w google, pozycjonowanie cena, pozycjonowanie ceny, pozycjonowanie koszt, pozycjonowanie cennik, pozycjonowanie wordpress, pozycjonowanie białystok, pozycjonowanie google cena, pozycjonowanie google ceny, pozycjonowanie oferty, pozycjonowanie organiczne, pozycjonowanie produktu, pozycjonowanie marki, pozycjonowanie marketing, pozycjonowanie mapy google, pozycjonowanie kielce, pozycjonowanie konin, pozycjonowanie usług, pozycjonowanie radom, pozycjonowanie rybnik, pozycjonowanie top 10, pozycjonowanie top 3, pozycjnowanie strony w google, pozycjonowanie stron w google, pozycjonowanie strony wrocław, pozycjonowanie strony bydgoszcz, pozycjonowanie bielsko biała, pozycjonowanie stron internetowych warszawa, pozycjonowanie strony kraków, pozycjonowanie strony lublin, pozycjonowanie wordpressa,

Po co Ci strona internetowa?

Jeżeli posiadasz firmę lokalną, krajową, jesteś profesjonalnym usługodawcą, jak na przykład masażystą, hydraulikiem, itp., to na pewno zależy Ci na na tym, aby biznes się kręcił. Chcesz, aby ludzie kupowali Twoje produkty lub usługi i aby wynajmowali Cię do pracy, jako fachowca. Aby tak się działo, wiadomym jest – ludzie muszą wiedzieć o Twojej ofercie, o Twoim istnieniu. Zapewne więc projektujesz sobie logo, robisz wizytówki, kto wie? Może nawet inwestujesz w zareklamowanie swojego biznesu w lokalnej gazecie. Starasz się też użyć starej, ale skutecznej poczty pantoflowej.

Prawda jest, jednak, taka, że w dzisiejszych czasach o wiele łatwiej zdobyć klientów, jeżeli istniejesz także w Internecie. Dlaczego? Z prostej przyczyny. W świadomości ludzkiej zakorzeniło się już takie przeświadczenie, iż jak firma posiada swoją własną stronę w Internecie, to po prostu jest godniejsza zaufania. A im lepiej wykonana strona, tym lepsze pierwsze wrażenie.

tworzenie strony internetowej, tworzenie stron toruń, tworzenie stron bydgoszcz, tworzenie stron bielsko, tworzenie stron białystok, tworzenie strony wordpress, tworzenie stron łódź, tworzenie stron internetowych jelenia góra, tworzenie stron poznań, tworzenie stron lublin, tworzenie stron katowice, tworzenie stron kraków, tworzenie strony w wordpress, tworzenie stron szczecin, tworzenie stron olsztyn, tworzenie stron firmowych, projekt stron www, projekty stron www, projekt strony internetowej białystok, projektowanie stron internetowych, projektowanie stron internetowych warszawa, projekt strony internetowej, projekty stron internetowych, projektowanie stron internetowych cennik, projektowanie stron katowice, projektowanie stron warszawa, projektowanie stron poznań, projektowanie stron toruń, projektowanie stron www poznań, projektowanie stron www wrocław, projektowanie stron wordpress, projektowanie stron bydgoszcz, projektowanie stron gorzów, projektowanie stron kraków, projektowanie stron częstochowa, projektowanie stron lublin,  pozycjonowanie Toruń, pozycjonowanie strony Toruń, pozycjonowanie Bydgoszcz, pozycjonowanie stron google, pozycjonowanie stron cena, pozycjonowanie w google, pozycjonowanie cena, pozycjonowanie ceny, pozycjonowanie koszt, pozycjonowanie cennik, pozycjonowanie wordpress, pozycjonowanie białystok, pozycjonowanie google cena, pozycjonowanie google ceny, pozycjonowanie oferty, pozycjonowanie organiczne, pozycjonowanie produktu, pozycjonowanie marki, pozycjonowanie marketing, pozycjonowanie mapy google, pozycjonowanie kielce, pozycjonowanie konin, pozycjonowanie usług, pozycjonowanie radom, pozycjonowanie rybnik, pozycjonowanie top 10, pozycjonowanie top 3, pozycjnowanie strony w google, pozycjonowanie stron w google, pozycjonowanie strony wrocław, pozycjonowanie strony bydgoszcz, pozycjonowanie bielsko biała, pozycjonowanie stron internetowych warszawa, pozycjonowanie strony kraków, pozycjonowanie strony lublin, pozycjonowanie wordpressa,

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz.

Oczywiście, egzystencja w Internecie, to nie tylko strony internetowe, to także obecność na mapach Google, obecność w social mediach typu Facebook, Twitter czy Instagram. Jednak to wszystko, to tylko dodatki. Narzędzia, którymi możemy dodatkowo polepszyć wizerunek firmy. Podstawową powinna być właśnie strona internetowa, ponieważ to właśnie ona odwzorowuje naszą „siedzibę główną” (salon, biuro, butik, galerię, itp.) w prawdziwym świecie.

Kiedy klient wejdzie po raz pierwszy na Twoją stronę internetową, powinien się nią oczarować. To tak, jak gdyby przechodził obok pięknie rozstawionej wystawy sklepowej. Aż chce się na niej zawiesić oko, aż się chce zatrzymać, a nawet wejść do środka takiego sklepu. I właśnie – jeżeli Twoja strona jest wykonana schludnie, ma dobrze dobraną paletę barw, nie jest pstrokata, jest czytelna, to potencjalny klient zostanie na niej i zacznie się wczytywać w treści i samoistnie zapoznawać się z Twoim biznesem lub z Tobą.

Samo zapoznanie się z biznesem, nie jest jeszcze gwarancją wyboru Twojej firmy – kupna Twojego towaru czy skorzystania z Twojej usługi. Profesjonalni i doświadczeni kreatorzy stron znają różne, skuteczne mechanizmy psychologiczne, które pozwalają ułatwić klientom wybór właśnie Ciebie. Te mechanizmy to sposób przedstawienia firmy, sposób zbudowania szkieletu strony, odpowiednie umieszczenie odnośników, umiejętne linkowanie social mediów i tym podobne.

Skąd wytrzasnąć własną stronę?

Istnieją różne narzędzia, dzięki którym buduje się strony internetowe własnoręcznie i na dodatek za darmo. I tak, szablony wyglądają schludnie graficznie, projekty są nowoczesne, a edytor wydaje się intuicyjny i mało skomplikowany w użytkowaniu, ale… To całe „za darmo” istnieje jedynie w wersji podstawowej. To znaczy, że dostęp do grafik, do projektów stron, do wielkości strony, do liczby mediów na niej publikowanej… jest ograniczony. A jeżeli „na dzień dobry” skazujesz się na ograniczenia, ponieważ chcesz zaoszczędzić, to wiedz, że zupełnie Ci się to nie opłaca.

Istnieje opcja rozszerzenia pakietu za opłaty (najczęściej abonamentowe). Wtedy masz nieograniczony dostęp do wszelkich elementów budulcowych stronę. Masz także wsparcie w pozycjonowaniu Twojej witryny (o pozycjonowaniu będzie nieco niżej). Jednak… jesteś tutaj zależny od zewnętrznych dostawców – za zwyczaj wiąże się to z posiadaniem strony na konkretny serwerze, skutecznością dotarcia do klientów zależną od wielkości płaconego przez Ciebie abonamentu. A dodatkowo musisz zbudować całą stronę sam, na co musisz poświęcić czas, który pewnie mógłbyś spożytkować na inne użyteczne dla Twojej firmy aktywności (czy też, chociażby na odpoczynek lub spędzenie czasu z rodziną).

Najlepszym rozwiązaniem jest oddanie się w ręce profesjonalisty skuteczni.net. Tak, jak chcesz, aby kliencie przychodzili w Twoje profesjonalne ręce, tak i Ty zaufaj doświadczeniu osób, które potrafią budować strony internetowe. Cenniki takich profesjonalistów są przeróżne – prawda jest taka, że wszystko zależy od Twoich wymagań, także wycena za zwyczaj jest indywidualna.

Nie obawiaj się – to, że oddasz stworzenie strony profesjonalistom, nie oznacza, że nie będziesz miał wpływu na jej wygląd czy treść. Wprost przeciwnie. Doświadczona w budowie stron firma jest takim „edytorem” strony, dzięki któremu możesz zbudować stronę sam – tyle, że nie musisz się niczego uczyć, ponieważ ten ludzki, doświadczony „edytor” dokładnie wie, jak zbudować zachwycającą i pasującą do Twojej branży witrynę.

Boisz się, że już zawsze będziesz musiał prosić podwykonawcę o nawet najdrobniejszą zmianę na stronie? Nie martw się. W większości, firmy budują strony webowe w oparciu o popularne systemy CMS. To znaczy, że po stworzeniu strony, będziesz mógł się zalogować do panelu administratora i nanieść zmiany, jakie tylko chcesz. Postanowiłeś także pisać firmowego bloga? Żaden problem, też będziesz mógł umieszczać wpisy samodzielnie.

Jaką jeszcze przewagę ma firma tworząca strony nad „darmowym” edytorem dostępnym od ręki? Ludzie budujący stronę oraz treść na nią, zdają sobie sprawę z istnienia bardzo ważnej rzeczy – jest to pozycjonowanie.

Czym jest pozycjonowanie stron Google i dlaczego jest to tak istotne?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak działa najbardziej popularna wyszukiwarka Internetowa? Jeżeli wydaje Ci się, że jest to po prostu katalog stron, to natychmiast musisz zweryfikować swoje myślenie. Już kilka lat temu Google postanowiło dopracować swoją wyszukiwarkę tak, aby stała się bezkonkurencyjna. Co to znaczy? Dokładniej tyle, żeby to, co czego szukasz znalazło się na pierwszych 2-3 stronach wyszukiwania, a najlepiej, żebyś swoją odpowiedź zauważył już wśród pierwszych wyników. Tylko jak to zrobić, żeby znaleźć najlepszą stronę? Przecież Internet jest ogromny… Google wpadło, więc, na doskonały pomysł. Fachowcy giganta napisali program, który przeszukuje treści na stronach internetowych i odpowiednio je kataloguje. Program ten został potocznie nazwany „botami”.

Jak to działa? Boty serwują po internecie non-stop. Przeglądają strony oraz ich treść z zawrotną prędkością i te najbardziej pasujące strony ustawić, jako pierwsze wyniki wyszukiwania. Tak właśnie powstało pozycjonowanie.

Damy Ci przykład. Powiedzmy, że masz do naprawy część X z samochodu marki Y, modelu Z. Zapewne wpisujesz w Google frazę nie inną jak „część X samochód Y model Z naprawa”. Boty wyszukiwarki ustawią Ci wyniki przeszukiwania tak, że pierwsze wyświetlone na pewno będą pasowały do frazy wpisanej przez Ciebie. Czyli… jeżeli jakiś mechanik ma stronę w internecie i nawet oferuje naprawę części z samochodu takiego, jak posiadasz, ale nie wspomni o tym na stronie (czyli nigdzie na jego stronie nie jest napisane „część X, samochód Y, model Z”), to możesz być pewny, że nie znajdziesz strony tego mechanika w pierwszych linkach wyplutych przez Google.

Pozycjonowanie polega na używaniu słów „kluczy”, za którymi podążają boty Google i dzięki nim wrzucają Twoją stronę wyżej lub niżej w wynikach wyszukiwania. A bądźmy realistami – większość ludzi przegląda maksymalnie 3 strony wyników Google. Jeżeli się na nich nie znajdziesz, to można założyć, że Twojej strony przez wyszukiwarkę nikt nie znajdzie. Dlatego tak ważne jest odpowiednie dobranie treści na stronę. Tym bardziej, że tak naprawdę nikt dokładnie nie wie, pod jakim kątem boty Google pozycjonują strony.

Z tego powodu powstał wręcz nowy zawód, jak „fachowiec od pozycjonowania”. Jest to osoba, która analizuje wyniki wyszukiwania, sprawdza najbardziej popularne hasła i robi szereg innych analityczno-obserwacyjnych czynności, a wszystko po to, żeby jak najlepiej „trafić w gusta” botów Google. Pozycjonowanie stron jest czasochłonną czynnością i wymaga odpowiedniego doświadczenia, aby robić to skutecznie.

Jak wybrać firmę tworzącą strony internetowe?

Argumentów za wyborem profesjonalistów do wytworzenia Twojej witryny w Internecie jest naprawdę wiele. Co zabawne – firm świadczących taką usługę jest jeszcze więcej, a i one mają… swoje strony Internetowe. Gdy będziesz szukał odpowiedniego dla siebie kreatora, zapewne użyjesz wyszukiwarki Google – słusznie. Szukając wykonawcy witryny w wyszukiwarce, będziesz od razu wiedział, czy posiada ona fachowców od pozycjonowania stron. Pamiętaj – im wyżej znajduje się wynik, tym lepiej strona jest pozycjonowana. Dlatego istotne jest, jakimi słowami kluczowymi będziesz swojego fachowca wyszukiwał. Jeżeli chcesz mieć z nim bezpośredni kontakt, to warto dopisać swoje miasto, np. „tworzenie i pozycjonowanie stron Warszawa„, jeżeli zależy Ci na nowoczesnym projekcie, animowanej stronie, portfolio lub na jakimkolwiek innym konkrecie – dopisz go w wyszukiwarce. Dzięki pozycjonowaniu stron Google, uda Ci się dobrać swojego podwykonawce dużo lepiej.

No tak, ale bez względu na to, jakie hasła dopiszesz, to i tak wyników będzie sporo. Mnóstwo różnych firm do wyboru… jak wybrać jedną i mieć pewność, że Twoja strona będzie wykonana na najwyższym poziomie? Oto kilka punktów, które mogą Ci pomóc podjąć decyzję:

  • Przede wszystkim – dorobek danej firmy, czyli tak zwane portfolio. Jeżeli szukasz firmy z doświadczeniem, to na swojej stronie taka firma na pewno będzie chwaliła się projektami wykonanymi do tej pory. Możesz przejrzeć stronę tej firmy – https://skuteczni.net/ – na ich stronie button „portfolio” jest bardzo wyraźnie widoczny, a po kliknięciu pojawia się sporo wykonanych już stron. Twój podwykonawca powinien mieć równie bogate portfolio. Przy okazji będziesz mógł się przyjrzeć, czy wykonane projekty Ci się podobają.
  • Cena – musisz mieć określony wcześniej budżet. Najlepiej w wersji maximum i minimum. Wtedy będziesz mógł dobrać odpowiednie udogodnienia na stronie mieszcząc się w swoich widełkach. Po co takie widełki, a nie jedna konkretna kwota? Ponieważ czasem warto jest wydać ciut więcej, po to, żeby inwestycja zwróciła się z nawiązką – a tak właśnie może być z odpowiednim wykonaniem strony. Porozmawiaj ze swoim fachowcem i dowiedz się, które rozwiązania mogą napędzić Ci jak najwięcej klientów i na nich nie oszczędzaj. Za to w pierwszej fazie możesz spokojnie zrezygnować chociażby z animacji ładowania strony, bo jest to jedynie dodatkowy (acz kosztowny) bajer.
  • Pozycjonowanie – tak, jak pisaliśmy wcześniej, im strona danej firmy jest wyżej w wynikach, tym ma lepsze pozycjonowanie. A skoro ma lepsze pozycjonowanie, to zapewne ma lepszego fachowca od tego. A  na pozycjonowaniu, naprawdę, bardzo, bardzo Ci zależy! Ponieważ to nie tylko wskakiwanie na wyższą pozycję wyszukiwarki – to pozycjonowanie marki w Internecie!
  • Kontakt – to również ważna sprawa. Jeżeli firma odpowiada szybko i konkretnie, to znaczy, że zna się na rzeczy. Wymijające odpowiedzi i długie pauzy w kontakcie, to symptomy tego, że firma albo ma nawał pracy i się z nią nie wyrabia, albo nie traktuje Cię poważnie. W jednym i drugim przypadku, chcesz się trzymać jak najdalej od tego wykonawcy.
  • Opinie – w internecie można także znaleźć sporo komentarzy i opinii na temat danej firmy. Wczytaj się w nie, szukaj na różnych stronach, na różnych forach. Opinie z jednej strony mogą nie być odpowiednio obiektywne, ponieważ mogą być pisane przez znajomych czy nawet samych założycieli firmy. Czytając komentarze z wielu stron, jesteś w stanie wypracować sobie w miarę obiektywną opinię na temat danego kreatora stron.

Jeżeli jesteś już zdecydowany na stworzenie własnej strony www, to nie zwlekaj. Zastanów się, jak chciałbyś, aby strona wyglądała. Poprzeglądaj inne strony internetowe z Twojej branży. Wypisz najlepsze atuty Twoje firmy, żeby nie zapomnieć uwzględnić ich na stronie. Zastanów się, czy masz co dodać do galerii – jeśli nie, zrób ładne zdjęcia, które przykują oko klientów. Czy chcesz mieć możliwość sprzedaży swoich towarów przez stronę? Chcesz pisać bloga o swojej firmie lub o swojej profesji. I nie zwlekaj, wpisz w Google odpowiednie frazy i wyszukaj swojego, profesjonalnego kreatora stron, który da Twojej firmie nowe życie w Internecie.